Aktuality | Fotogalerie | Nadstandardy | Kurikulum | Aktivity |
Zahrada | U nás | Titulní strana | O nás | E-mail @ |
Tady se nenudím
Představení divadélka NÁNA, Divadla Letadla a jiných.
Čí je posvícení
??? Naše!!! Posvícenský blok navazující na tradiční zvyky.
Jeho vyvrcholením je tradiční příprava hnětýnek a návštěva
kostela.
Mikuláš, Mikuláš, přišel k nám na koláč…
Oslavujeme svátky
rodiny aneb (Půjdem spolu do Betléma) spojené s tradiční
společnou vánoční besídkou všech tříd, obdarováním a
koledováním na schodech
(završenou pomocí koledníků při TŘÍKRÁLOVÉ SBÍRCE ve
spolupráci s Městskou Charitou).
Jemine, domine, masopust
pomine – společná oslava masopustu
spojená s nefalšovaným karnevalovým veselím a průvodem
masek ve škole,
soutěžemi a tancem, umocněná delikatesním „papáním.“
Stojí vrba košatá… aneb (Prožíváme a slavíme Velikonoce) křesťanské prožití propojeno s lidovými tradicemi a zvyky.
Plavecký výcvik školáků.
Sláva, nazdar, výletu – školní výlet.
Poslední
den u nás aneb (Rozloučení s předškoláky
s pyžámkovou nocí) během níž hledáme poklad pod
starobylou Práchní,
skládáme malou maturitu, grilujeme, „lampiónujeme“, čekáme
překvapení v podobě policejních psíků, sledujeme jejich
výcvik,
zpíváme, soutěžíme, očekáváme „školní bílou paní“…
Pasování na
školáky
Pokračujeme v projektech ovlivňující zdraví a celkový životní styl:
Protikuřácký program = Aby děti nekouřily ani pasivně.
Co nám škodí a co nám prospívá = zdravá strava a návyky.
Třídíme odpady
(školní třídírna).
Naše planeta Země.
Ekologie – výjezdy do Kašperských Hor = ekologické programy.
Cyklovýlety.
Dodržování pitného režimu.
Pohybové aktivity dětí - využití školní tělocvičny, zahrady.
Pěstujeme bylinky a zeleninu, seznamujeme se s jejich využitím a účinky pro naše zdraví.
Zařazujeme pravidelný pobyt venku.
Logopedickou
prevenci v rámci denních bloků, kroužku Hbitý jazýček
a pravidelných návštěv klinického logopeda Mgr. Lady
Hajžmanové.
Využití
smyslově symbolické pedagogiky ve výchově a vzdědávacích
činnostech.
Pracovní dílny pro rodiče v rámci jednotlivých tříd.
Chystáme projekty.
Postupná
modernizace počítačového vybavení - interaktivní tabule,
tablety.
Využíváme komunitního (diskuzního) kruhu jako metody k posílení empatie a učení.
Vytváříme s dětmi pravidla soužití.
Zachováváme
heterogenní uspořádání čtyř tříd. S předškoláky pracujeme
jednou až dvakrát týdně v 5. třídě.
Pro
nejmenší dvouleté děti byla zřízena speciální třída, kde
nabízíme aktivity určené pro tuto věkovou skupinu.
Individuálně integrujeme.
Příchody dětí do DUHY dle potřeby rodičů.